Dinsdag 21 july 2015

30 juli 2015 - Warburg, Duitsland

Ontbijten, tassen inpakken. Tent spullen in de auto. 1230 eindelijk klaar om te vertrekken. Dat duurde veel langer dan verwacht dus zullen we vandaag niet ver reizen.

Via arnhem richting rurhgebied over dortmund. Duitse autobahn is 3 baans en rijd lekker door maar ze rijden asociaal hard 180 met hun audis en bmws en vw autos. Ik kijk meer in mn achteruitkijkspiegel om ze op tijd op te merken dan dour mn vooruit.

Gelunchd en lpg getankd en we rjjden het rurgebued weer uit. Richting kassel. We volgen de lijn naar leipzig en dresden.maar komen nu niet verder dan westduitsland. We eindifen in een rustige camping op het platteland bij het stadje warburg. Erg mooi gelegen op een heuveltje. Met achter de bomen een vlakte met een grote manege. Het middag zonnetjdavondzonnetje is warm en we wandelen het stadscentrum in op de heuvel. De binnenstad is luxe gerestaureerd maar weinig volk op straat. Savonds gegeten bij spaans restaurant. Kip met rijst in roomsaus. Weinig spaans aan wel lekker. Teruggewandeld en lekker naar bed toen t donker werd.